Hulp bij acute onbereikbaarheid

Opdrachtgever

Een groot Amerikaans farmaceutisch bedrijf met een vestiging in Nederland.

Probleem

Het bedrijf heeft een acuut probleem: het is telefonisch volledig onbereikbaar.

Oplossing

Als Effecta ter plaatse komt, blijkt het telefoniesysteem zwaar verouderd. Alles wordt uit de kast gehaald om het weer aan de praat te krijgen. Een oude back-up wordt teruggeplaatst en software wordt geïnstalleerd. Het systeem wordt opnieuw geprogrammeerd en de software wordt bijgewerkt tot de meest recente versie.

Resultaat

Nog dezelfde dag werkt het telefoniesysteem weer en is de organisatie telefonisch bereikbaar.

Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.