Vervoer en automotive

Calamiteit? Communicatie is alles

Je werkt keihard om te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Je brengt je klanten dan ook 99% van de tijd netjes op tijd waar ze moeten zijn. Maar als dat een keer niet lukt, of dat nou aan jou ligt of niet, dan krijg je dat meteen luid en duidelijk te horen. Slechte, trage of onvolledige communicatie rondom calamiteiten is funest voor je reputatie en klanttevredenheid.

Calamiteiten zijn nooit 100% uit te sluiten. Af en toe gaat het mis en zijn er storingen of vertragingen. Dan is het belangrijk om reizigers goed, volledig en op tijd te informeren. Maar het is minstens even belangrijk om empathie te tonen en ruimte te maken voor de emotie van het moment. En het klinkt misschien vreemd, maar dat kun je heel goed inbouwen in efficiënte processen.

De menselijke kant

In vervoer en automotive is het verleidelijk de nadruk te leggen op techniek en efficiëntie. En die zijn ook belangrijk. Maar als je de menselijke kant vergeet en geen empathie toont, verlies je alsnog.

Korte en efficiënte communicatielijnen

Met de juiste systemen en processen houd je communicatielijnen met reizigers kort en efficiënt. Dat kan met een combinatie van social media, de inzet van artificial intelligence en chatbots.

Wij helpen jou (en je klant) op weg

Wij zijn je gids op de zoektocht naar de juiste communicatiekanalen en helpen je om de huidige oplossingen te evalueren en aan te vullen. Welke vraag je ook hebt over klantcontacttechnologie, met een strategisch plan en de uitvoering daarvan helpen we je op weg naar een perfect, toekomstbestendig klantcontact. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties:

Maak écht contact met Effecta.

Bel ons, schrijf een e-mail of bezoek ons in Woerden. We komen graag met je in contact.

Neem contact op
Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.