Vacature: Senior business consultant klantcontact
Kent het vakgebied van customer service en customer experience geen geheimen voor jou en zou jij je direct op een aantal leuke opdrachten bij diverse organisaties willen storten? Lees dan verder!
Jouw werkdag
Je pakt met een kop koffie in de hand nog één keer jouw Powerpoint erbij. De finale check voordat je vanmiddag in de stuurgroep de businesscase presenteert en een ‘go’ voor de volgende fase zoekt. Het is goed, dat is lekker om zo voorbereid te zijn. Nog even dan beginnen de interviews voor de quickscan bij een andere klant. Je wilt immers de huidige situatie en de wensen goed in kaart hebben om een gedegen advies te kunnen geven.
Dan belt een collega in via Teams. Hij zit met een uitdaging bij een klant. Zijn er voor de klantwens leveranciers die dit in hun applicatie hebben opgenomen, is dit maatwerk en hoe vlieg ik dit aan? Je spart kort met elkaar. Ieder heeft zijn expertise en kennis van de klantcontactmarkt.
Tussen de interviews voor de quickscan door belt nog een leverancier. Deze heeft -zoals gewoonlijk- weer een mooie nieuwe, maar vooral unieke feature toegevoegd. Die moeten we zien. Even snel een afweging: is het innovatief genoeg om dit te laten presenteren aan het team, doen we het af met een foldertje of vinden wij het minder bijzonder en laten we het bij een mededeling in het volgende teamoverleg?
Altijd in beweging, nooit saai en bezig met alle facetten van klantcontact. Zowel marktkennis, klantkennis en organisatiekennis zijn van groot belang en zorgen voor een prettige afwisseling in jouw functie.
Wie is Effecta?
Effecta staat voor écht contact. Dat maken wij mogelijk door organisaties te helpen bij de inzet van communicatietechnologie. En dat kan op vele manieren. De consultants, projectmanagers en ontwikkelaars van de expertiseteams Bereikbaarheid, Alarmering, Managed Services, Dashboarding & Reporting en Conversational AI buigen zich bij uiteenlopende organisaties dagelijks over bedrijfsprocessen, kritische communicatie, dataprocessing en digitale conversaties. En dat doen zij met hun hart.
Want wij geloven dat technologie zonder hart niet klopt
Het tijdperk van mens of machine verandert in mens én machine. Juist het menselijke gevoel van vertrouwdheid, verbondenheid en liefde biedt de sleutel tot hartrakende technologie met impact.
Wie ben jij?
Jij bent iemand die onze kernwaarden omarmt. Je bent betrokken en nieuwsgierig, doet je werk met passie en oprechte aandacht en je levert kwaliteit. Je bent een kameleon die bij elk project de gewenste gedaante kan aannemen, van projectmanager tot strateeg en van consultant tot programmamanager. Je bent een analytische denker die in complexe vraagstukken zorgt voor structuur en transparantie. Je hebt oog voor detail en je bent een snelle denker. Je deelt graag jouw kennis met collega’s, maar ook extern, bijvoorbeeld door mee te werken aan whitepapers, kennisartikelen en uitingen op LinkedIn.
En jij hebt:
- minstens 3 jaar werkervaring in de klantcontactwereld in een senior managementfunctie in bijvoorbeeld contactcenteromgevingen en klantenservice
- een relevante diploma op HBO of WO-niveau
- een prettige en overtuigende persoonlijkheid
- een proactieve en zelfstandige houding
- een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- een rijbewijs
- humor en ambitie
Dan bieden wij jou graag:
- Een fulltimebaan als senior business consultant klantcontact
- Een salaris, passend bij jouw ervaring en niveau
- Praktijkervaring bij aansprekende klanten
- Een auto (of ov-abonnement), laptop en telefoon van de zaak en een goede pensioenregeling
- 27 vrije dagen
- Flexbudget voor bijv. extra vrije dagen, pensioen e.d.
- Een jaarlijks vrij te besteden budget voor persoonlijke ontwikkeling
- Alle ruimte en kansen om je verder te ontwikkelen
Heb je interesse?
Stuur je cv en je motivatie naar: [email protected]. Heb je vragen over deze functie, zoek dan eerst écht contact met Auke: 06 40 20 65 09