Zo hou je klantcontact op peil tijdens een periode van groei

Opdrachtgever

Een internationale leverancier van onder andere warmtepompen, elektrische ketels en warmtewisselaars.

Probleem

Alternatieve energiebronnen zijn een hot item anno 2020. Het bedrijf groeit daardoor hard en daarmee neemt ook het aantal klantcontacten toe. De ambitie is om de hoogste klanttevredenheid in de markt te leveren en dus wil de organisatie graag weten hoe het klantcontact ook in de toekomst op hoog niveau blijft.

Oplossing

Effecta voerde een quickscan uit op de inrichting van de huidige organisatie. Deze quickscan heeft geleid tot een advies voor een effectievere inrichting van de organisatie voor de klantgroepen, installateurs, interne informatielijn, groothandels en consumenten. Effecta heeft een advies gegeven over de organisatie, de processen en de benodigde systemen.

Resultaat

Quick wins zijn direct geïmplementeerd door de organisatie. Aansluitend zijn vervolgstappen genomen om de organisatie uit te rusten voor de groeiscenario’s.

Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.