Banken en verzekeraars
Klanten in financiële sector steeds veeleisender
Banken en verzekeraars moeten tegemoetkomen aan de steeds hogere wensen en eisen van hun klanten. Hoe krijg je inzicht in klantvoorkeuren? Hoe bouw je een multichannelstrategie uit naar echte omnichannel? Welke toepassingen heb ik voor artificial intelligence en chatbots?
Pro-actief betekenisvol
Een omnichannelstrategie helpt je om nieuwe trends in klantcommunicatie voor te zijn. Door pro-actief met nieuwe kanalen te experimenteren, in plaats van telkens achter de trend aan te lopen, kun je klanten verrassen met betekenisvolle ervaringen.
Netwerk van partners
De technologie ontwikkelt zich razendsnel. Het is bijna onmogelijk om dat met je interne mensen bij te houden. Werk daarom aan een netwerk van partners met expertise op alle deelgebieden. Wij werken graag samen!
Loyale klanten? Deze banken en verzekeraars lukt het wél
Met een strategisch plan en de uitvoering daarvan hielpen we al veel banken en verzekeraars op weg naar een betekenisvol, toekomstbestendig klantcontact. Zo bouwen we samen aan klanttrouw en klanttevredenheid. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties: