Banken en verzekeraars

Klanten in financiële sector steeds veeleisender

Banken en verzekeraars moeten tegemoetkomen aan de steeds hogere wensen en eisen van hun klanten. Hoe krijg je inzicht in klantvoorkeuren? Hoe bouw je een multichannelstrategie uit naar echte omnichannel? Welke toepassingen heb ik voor artificial intelligence en chatbots?

Pro-actief betekenisvol

Een omnichannelstrategie helpt je om nieuwe trends in klantcommunicatie voor te zijn. Door pro-actief met nieuwe kanalen te experimenteren, in plaats van telkens achter de trend aan te lopen, kun je klanten verrassen met betekenisvolle ervaringen.

Netwerk van partners

De technologie ontwikkelt zich razendsnel. Het is bijna onmogelijk om dat met je interne mensen bij te houden. Werk daarom aan een netwerk van partners met expertise op alle deelgebieden. Wij werken graag samen!

Loyale klanten? Deze banken en verzekeraars lukt het wél

Met een strategisch plan en de uitvoering daarvan hielpen we al veel banken en verzekeraars op weg naar een betekenisvol, toekomstbestendig klantcontact. Zo bouwen we samen aan klanttrouw en klanttevredenheid. Dat de Effecta methode succesvol is, laten we graag zien met deze referenties:

Maak écht contact met Effecta.

Bel ons, schrijf een e-mail of bezoek ons in Woerden. We komen graag met je in contact.

Neem contact op
Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.