Internetproviders
De uptime van je communicatie is ook belangrijk
Als internetprovider heb je één doel: zorgen dat alles altijd werkt zoals het hoort. Daar werk je dagelijks hard aan. Veel internetproviders hebben helaas niet genoeg mankracht om daarnaast de dagelijkse stroom klantvragen adequaat op te lossen. En bij een storing of calamiteit lopen de wachtrijen al helemaal over. Negatieve klantervaringen vinden vervolgens binnen een minuut hun weg naar social media.
Minder kosten, meer boost
Met chatbots en artificial intelligence in klantcontact vergroot je je capaciteit en verlaag je tegelijkertijd je kosten. En je geeft je customer experience een enorme boost.
Grip op je interne processen
Maar met alleen technologie ga je het niet redden. Het dieperliggende probleem is vaak dat interne processen niet op orde zijn, omdat ze niet zijn aangepast aan de groei van je organisatie.
Storingen in klantcommunicatie snel opgelost
Wij hebben alle kennis in huis voor het optimaliseren van je klantcontact met de nieuwste communicatietechnologie. Wij kunnen je precies vertellen welke vragen je wel of niet door chatbots kunt laten beantwoorden. Deze internetproviders zijn erg tevreden over onze aanpak: