Retail
Klantervaring is alles. Maar dat weet de concurrent ook…
De concurrentie in (online) retail is keihard. En user experience is de enige overgebleven manier om je te onderscheiden. Een negatieve klantervaring plant zich bovendien razendsnel voort via sociale media. In jouw branche zijn er dus nauwelijks tweede kansen in klantcommunicatie…
Retail = omnichannel
In retail moet iedere interactie raak zijn. Retail = omnichannel. Hoe relevanter je kunt zijn, op de kanalen die je klant kiest, hoe beter je kunt concurreren. Maar ook het meekrijgen van je eigen mensen is erg belangrijk.
Een perfecte klantervaring
Méér technologie lijkt misschien de oplossing, maar strategie, visie en interne processen zijn net zo belangrijk. Als je de uitdaging op alle fronten tegelijk aanpakt, zorg je voor een perfecte klantervaring én beheers je de kosten.
Waardevol en betekenisvol contact, bij iedere interactie
Telefoon, Whatsapp, chat, e-mail, contact in de fysieke wereld: jouw wereld is omnichannel. Wij kennen die wereld en we helpen je met het inzetten van de juiste technologie op het juiste touchpoint. Daarnaast nemen we ook het onderhoud van je systemen van je over, zodat je 24/7 bereikbaar bent voor je klant.
Blijf je concurrenten een stap voor
Met de succesvolle Effecta-methode creëren we dé klantcommunicatie waarmee je zorgeloos de toekomst ingaat. Tegelijk houd je de kosten binnen de perken en geef je 100% invulling aan de ultieme klantbeleving. Wij zijn trots op onze behaalde successen en we vertellen je daar graag meer over in een persoonlijk gesprek.