Aanbesteden en inkopen

Aanbesteden en inkopen van ICT-diensten

Zo veel aanbieders… Hoe maak je de juiste keuze?

Het inkopen van nieuwe ICT-diensten en producten kan een zenuwslopende klus zijn. Het aanbod is groot en alle vendors beloven gouden bergen. Hoe bepaal je welke oplossing het beste bij jouw doelen, uitdagingen en budget past? Daar komt nog bij dat de aanbestedingsprocedures zelf ook complex zijn. Om die goed af te handelen heb je de juiste expertise nodig.

Aanbesteding is pas het begin

Een inkoop- of aanbestedingstraject is veel meer dan het aanschaffen van een systeem of de selectie van een dienstverlener. Tijdens het traject leg je de basis voor de samenwerking in de realisatiefase. Wij zien een inkooptraject dus vooral als het fundament onder een soepele uitrol van je nieuwe systeem.

Begeleiding door een specialist

Marktconsultatie, het opstellen van PvE en RFP en systeemselectie moeten systematisch en gedegen worden gedaan. Dit vereist specifieke specialistische kennis en ervaring. Begeleiding door een specialist is verstandig.

Wij kennen de markt, de spelers en de oplossingen

Effecta heeft ruime ervaring met onderhandse, openbare en Europese aanbestedingen voor contactcentertelefonie, omnichannel- en multichannel communicatie, customer experience, (chat)bots en kennismanagement. Vaak gaat een aanbesteding over een combinatie van deze gebieden. Effecta loopt al meer dan twintig jaar mee in de wereld van klantcontactsoftware. Wij kennen de markt, alle spelers en hun oplossingen. Wij zijn goed op de hoogte van de marktprijzen en kunnen dus scherp voor je onderhandelen.

Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.