Jouw businesscase voor omnichannel
Kosten, baten en risico’s overzichtelijk in kaart
Nieuwe technologie is prachtig en alle vendors beloven gouden bergen. Maar welk risico neem je nou echt als je investeert in nieuwe communicatietechnologieën? Juist bij het investeren in nieuwe kanalen en technologieën zijn het inschatten van risico’s en het maken van een kosten-batenanalyse niet makkelijk.
Goede benchmark essentieel
Door investeringskeuzes te baseren op data en ervaringen van andere bedrijven, kun je risico’s beter identificeren en kosten en baten beter inschatten. Ook krijg je een goed idee van de duur van je implementatietraject en van de uitdagingen die je intern en extern zou kunnen tegenkomen.
Creëer draagvlak
Een goed uitgewerkte businesscase toont het bestaansrecht van je project en zorgt voor draagvlak binnen de organisatie. Tevreden medewerkers maken tevreden klanten. Investeren in gebruiksvriendelijke systemen voor je mensen kan je dus veel opleveren.
Onze praktijkervaring voorkomt tegenvallers
We hebben voor vrijwel alle voorgenomen investeringsbeslissingen in klantcontact en communicatietechnologie nuttig vergelijkingsmateriaal uit de praktijk. Ons inzicht in de te verwachten kosten en opbrengsten kan je behoeden voor flinke tegenvallers in een later stadium.
Integraal overzicht van kosten en baten
Met onze aanpak krijg je een integraal financieel inzicht in je project. Bovendien beschik je – dankzij onze praktijkgerichte methodiek voor business cases – altijd snel over de onderbouwing van je besluit.