Kennismanagement
Een snel, juist en kosteneffectief antwoord op alle vragen
Je wilt je klanten snel, goed en kosteneffectief helpen. Maar zij willen niet eindeloos rondklikken op je website of handleidingen doornemen. Gebruik de juiste tools voor het intern en extern beschikbaar stellen van kennis.
Staat jouw kennisorganisatie als een huis?
Het organiseren van kennismanagement begint bij het maken van een plan. Niet alleen kijk je naar de technische en functionele eisen en wensen, maar ook naar de processen en rollen binnen de organisatie. Wie is er verantwoordelijk voor welke kennis? En hoe komt deze kennis op de juiste plek?
Voor klanten en medewerkers
Een intelligente kennisbank is niet alleen voor je klanten. Ook je medewerkers halen er operationele, direct toepasbare kennis uit.
Het behoud van kennis
Contactcentermedewerkers zijn meestal maar kort in dienst. Door dit hoge verloop is het een uitdaging om de kennis in huis te houden. Door de juiste inzet van een kennismanagementsysteem zorg je ervoor dat de kennis altijd beschikbaar is, en blijft. Nieuwe medewerkers sneller ingewerkt zijn. En het werkplezier neemt toe, omdat het serviceproces efficiënter verloopt.
Oplossing op maat
Ieder bedrijf is anders, dus iedere kennismanagementoplossing moet ook weer anders zijn. We gebruiken onze ervaring, technische kennis en door ons ontwikkelde oplossingen om jouw kennismanagement en klantcontact perfect in te richten. Wij helpen je niet alleen bij het ontwerpen en implementeren van je kennismanagement, we nemen ook het onderhoud op ons. Zo kun jij je concentreren op het contact met je klanten.