Kennismanagement

Een snel, juist en kosteneffectief antwoord op alle vragen

Je wilt je klanten snel, goed en kosteneffectief helpen. Maar zij willen niet eindeloos rondklikken op je website of handleidingen doornemen. Gebruik de juiste tools voor het intern en extern beschikbaar stellen van kennis.

Staat jouw kennisorganisatie als een huis?

Het organiseren van kennismanagement begint bij het maken van een plan. Niet alleen kijk je naar de technische en functionele eisen en wensen, maar ook naar de processen en rollen binnen de organisatie. Wie is er verantwoordelijk voor welke kennis? En hoe komt deze kennis op de juiste plek?

Voor klanten en medewerkers

Een intelligente kennisbank is niet alleen voor je klanten. Ook je medewerkers halen er operationele, direct toepasbare kennis uit.

Het behoud van kennis

Contactcentermedewerkers zijn meestal maar kort in dienst. Door dit hoge verloop is het een uitdaging om de kennis in huis te houden. Door de juiste inzet van een kennismanagementsysteem zorg je ervoor dat de kennis altijd beschikbaar is, en blijft. Nieuwe medewerkers sneller ingewerkt zijn. En het werkplezier neemt toe, omdat het serviceproces efficiënter verloopt.

Oplossing op maat

Ieder bedrijf is anders, dus iedere kennismanagementoplossing moet ook weer anders zijn. We gebruiken onze ervaring, technische kennis en door ons ontwikkelde oplossingen om jouw kennismanagement en klantcontact perfect in te richten. Wij helpen je niet alleen bij het ontwerpen en implementeren van je kennismanagement, we nemen ook het onderhoud op ons. Zo kun jij je concentreren op het contact met je klanten.

Maak écht contact met Effecta.

Bel ons, schrijf een e-mail of bezoek ons in Woerden. We komen graag met je in contact.

Neem contact op
Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.