Managed Services:
telefonie, alarmering en omnichannel communicatie
Beheer wordt steeds veeleisender
De bereikbaarheid en de bedrijfszekerheid van telefonie-, alarmering- en omnichannel communicatietechnologie zijn in veel organisaties onvoldoende geborgd. Het beheer is te afhankelijk van een te kleine groep medewerkers. Hierdoor staan continuïteit en kwaliteit te vaak onder druk. Dit brengt grote risico’s met zich mee. In sommige gevallen kunnen er zelfs levens van afhangen.
Geen grip op technologie
De kennis van je ICT-infrastructuur zit in de hoofden van een kleine groep medewerkers die de razendsnelle technologische ontwikkelingen onmogelijk kunnen bijhouden.
Onvoorspelbare kosten
Ad-hoc inhuur van tijdelijke vervanging en projecten met steeds verschillende uitvoerders en onzekere uitkomsten zorgen dat je geen grip op de kosten hebt.
Betrokkenheid is de sleutel
Jouw organisatie, jouw doelen en jouw missie zijn uniek. Je wil dit soort vitale diensten dus niet zomaar outsourcen. Identificatie met en kennis van jouw organisatie zijn essentieel.
Managed Services van Effecta
Alsof het je eigen collega’s zijn
Effecta biedt met Managed Services een ‘gestandaardiseerde oplossing op maat’. Jouw eigen dedicated team van gecertificeerde specialisten die alle telefonie, alarmering- en omnichannel communicatiesystemen in jouw organisatie door en door kennen. Wij zorgen ervoor dat het gewoon altijd werkt. Jouw team is 24/7, 52 weken per jaar bereikbaar. We reduceren alle mogelijke risico’s en ontzorgen je volledig. We zorgen er bovendien voor dat je ICT-infrastructuur technologisch voortdurend up-to-date is. Daarbij brengen we bovendien onze visie in de praktijk: het vermenselijken van technologie. We stellen ons in dienst van het leggen van écht contact tussen jouw organisatie en haar doelgroepen. Dat kan alleen als onze mensen zich jullie organisatie, jullie missie en cultuur echt goed kennen en zich ermee identificeren. Zo voelt het alsof onze mensen jouw eigen collega’s zijn.
Kosteneffectieve oplossing
Omdat we werken met een mix van specialisten met verschillende competenties en ervaringsniveaus, kunnen we de vaste, veelvoorkomende taken tegen een interessant fixed fee per maand aanbieden. Ook de variabele kosten voor specifieke aanvullende werkzaamheden of projecten vallen in de praktijk hierdoor lager uit dan kosten voor een eigen vaste afdeling. Bovendien bespaar je op interim- en vervangingskosten bij uitval van vast personeel. Daarnaast voorkomt ons expert-niveau in combinatie met de hoge servicegraad veel indirecte kosten (minder uitval, hogere productiviteit, afhandeling van calls etc.).
Download onze whitepaper
Alle voordelen van onze Managed Services staan in ons whitepaper. Download hem via onderstaand formulier.
De volgende bedrijven worden door Effecta geholpen met 24/7 managed services: