Onze visie

Wij geloven dat technologie zonder hart niet klopt

Het tijdperk van mens of machine verandert in mens én machine. Juist het menselijke gevoel van vertrouwdheid, verbondenheid en liefde biedt de sleutel tot hartrakende technologie met impact. We zijn vooruitstrevend, denken buitende bestaande kaders en doen wat we zeggen.

Contact met elkaar is een primaire menselijke behoefte

Effecta staat voor écht contact. In deze video leggen we uit wat we daarmee bedoelen:

Onze kernwaarden

Nieuwsgierig

Wij staan in verbinding, zijn betrokken en vooruitstrevend

Liefdevol

Wij doen ons werk met passie en oprechte aandacht

Vakkundig

Wij leveren kwaliteit, zijn daadkrachtig en betrouwbaar

Wij zorgen dat ‘t klopt

En wij houden niet op totdat alles werkt, en blijft werken. Een verbinding moet immers niet om aandacht vragen. Een verbinding moet voor aandacht zorgen.

Maak écht contact met Effecta.

Bel ons, schrijf een e-mail of bezoek ons in Woerden. We komen graag met je in contact.

Neem contact op
Cookies on Effecta
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.